maandag 2 januari 2012

ontbijt:
1 bio banaan, 2 mandarijnen, grote hand gemengde ongebrande noten, plakje kaas

Dit ontbijt is een heerlijke start van de dag!


lunch:
de andere helft van de macaroni groenten met tartaar en kerrie van gisteren

in de auto:
2 grote handen ongebrande noten gemengd met 3 handen rozijnen

tussendoor:
koffie verkeerd (zonder suiker), plakje citroen cake, 3 stukjes chocola met marsepein

diner:
verse courgette soep gemaakt door mijn zus :-)

's avonds:
3 kleine hardgekookte bio eieren, grote hand ongebrande noten

Zó, dit was voorlopig de laatste snoepdag! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Hey Annet,
    Wat leuk dat je alles deelt met iedereen en daarmee andere mensen ook inspireert.
    Vorige week ben ik begonnen met mijn Neo-Paleo avontuur.De uitdaging is om heel 2012 Neo-Paleo (met uitzondering van melkproducten af en toe) te eten. En geen enkel snoepgoed tot me te nemen.En dan zien wat het effect op mijn lichaam en geest heeft.
    Hier komt ie dan mijn Neo-Paleo voor vandaag.
    Ontbijt banaan en geraspte worteltjes kant en klaar. Bijna verslapen vandaag vandaar dit ontbijt. Tussendoor nog een banaan,2 mandarijnen en een appel. Lunch was erg saai. Kalkoenfilet 150gram met jaja alweer worteltjes.
    Annet, ik zal proberen om mijn Neo-Paleo ontwikkelingen met je te blijven delen. Groet Jacob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jacob!
    Dank je wel voor je reactie!
    Wat ontzettend leuk dat je het wil delen!
    Want ik ben echt ontzettend benieuwd naar jouw ervaringen!
    Vooral in het begin is het een hele uitdaging; mag ik je als tip meegeven dat het slim is om altijd een voorraadje ongebrande noten in je tas hebben? Zeker als je moet werken! :-)
    Heel veel succes Jacob en ik kijk uit naar je volgende reactie! Hartelijke groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!