zondag 22 april 2012

Vandaag de hele dag de hort op, met mijn eigen lunch bij me!
Een hele gestoomde makreel 's morgens zelf met m'n vingers uit elkaar gepeuterd om al die scherpe graten er uit te krijgen. Een hele klus want ik ben echt panisch voor graten.
De makreel stukken in aluminium folie gevouwen en bovenop de sla in de tupperware gedaan. 
Het was de moeite waard, want de smaak was onovertroffen.
En de combinatie met die radijs/rucola/kool biologische rauwkost van AH perfect!
's Avonds lukte het goed om neo-paleo te kiezen uit het beeldige buffet!
Tip: de vislucht krijg je prima van je vingers af met douchecrème en een schuursponsje!


ontbijt:
2 grote trossen rode druiven, plakje kaas om het fruitzuur te neutraliseren

tussendoor: 1 koffie met klein beetje suiker en koffiemelk

lunch:
1 hele gestoomde makreel, 150 gram bio rauwkost (oa. radijs, rucola, witte kool), 1 eetlepel bio mayonaise

diner van buffet bij tuinfeest:
gehaktballetjes, allerlei opgerolde dingen met vlees en kip er in, leuke laagjesblokjes van spek, roomkaas en roggebrood, 1 glas half spa orange, half spa blauw, 1 cakeje

's avonds laat: grote hand rozijnen, handje cashews

2 opmerkingen:

  1. Lunch klinkt heerlijk, makreel pluizen is inderdaad wel aan te raden, zulke enge graten.... De geur gaat ook heel makkelijk van je handen als je ze tegen de roestvrijstalen gootsteen wrijft!

    Super leuk blog trouwens, ik ga je volgen voor inspiratie want ben redelijk recent met Paleo begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor je leuke reactie, Yule!
    En voor je tip!
    Ik ben benieuwd hoe het je vergaat, met je nieuwe eetwijze.
    Als je zin hebt, laat nog een keer iets van je horen?
    In ieder geval: heel veel succes en eet smakelijk!
    Groetjes,
    Annet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!