zaterdag 21 april 2012

Vandaag op het terras van La Place een flesje biologische ice tea green gedronken!
Smaakte ontzettend lekker en ik was erg verrast dat het bestond!
Helaas ben ik vergeten om het etiket te bestuderen. Ben nieuwsgierig waar de licht zoete smaak vandaan kwam en wat er allemaal inzit. 
Ik weet nu niet of hij blauw of oranje is! Volgende keer!


ontbijt:
1 bio banaan, 125 gram aardbeien, kaneel

lunch:
325 gram bio rundergehakt, 200 gram roerbak groenten (kastanje champignons, rode ui, prei), kerrie, beetje bio curry met oa. knoflook

bij de tango: 1 pepsi, 1 bio ice tea green, 1 croissant

diner:
300 gram verse asperges van de boer, 3 bio eieren, 1 grote en 1 kleine bio aardappel, bio roomboter

's avonds: 1 thee met suiker, 4 dropjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi Annet!

    Ik volg je blog sinds Eva mij erop wees. :)
    Sinds carnaval ben ik begonnen met anders eten.
    Ik zie dat je vandaag aardappel blauw hebt gemaakt. Mag je wel aardappel bij Neo Paleo?
    Leuk dat je dit blog bijhoudt!
    Vooral voor de lunch is het fijn ideetjes op te doen, is best lastig iets verzinnen om mee te nemen voor als je op je werk zit.

    groetjes!
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je leuke reactie Els!
    En wat leuk en knap van je dat je anders bent gaan eten! :-)
    Ik ben erg nieuwsgierig of je verschil voelt?
    Goede vraag van je, over de aardappel!
    Dat klopt, hij hoort officieel zeker niet bij neo paleo.
    Maar als je hem maar af toe in een kleine hoeveelheid gebruikt, is er niks mis mee. Tenzij je er echt allergisch voor bent natuurlijk.
    Ik zie de aardappel toch ook als "echt eten".
    Wil je zorgvuldig neo paleo eten, gebruik dan alleen de zoete aardappel. Dat is een groente.
    Het allerbelangrijkste is dat je vooral blijft variëren met je voeding!
    Je kunt ook de zoekfunctie in het blog gebruiken.
    Veel succes en als jij nog tips of ervaringen hebt, graag! :-)
    Hartelijke groet,
    Annet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!