donderdag 26 april 2012

Mijn wok pan of roerbak pan is mijn meest gebruikte pan, heel vaak zelfs de enige!
Juist ook voor het bereiden van mijn neo paleo lunch. :-)
En onthoud de twee 'gouden sleutel' woorden, die de basis vormen van gezond eten en leven:
variatie en genieten!
Oeps, dat doet me er aan denken dat ik weer ongebrande noten moet bestellen!


ontbijt:
1 bio banaan, 1 grote mandarijn, grote hand cashews, 1 thee met honing

lunch:
250 gram geroerbakte soepgroenten (oa. bladselderie, knolselderie), olijfolie, 134 gram gebraden rosbief (grasgevoed rundvlees)

tussendoor met cliënt: 1 ijsje en 1 koffie met beetje suiker en koffiemelk

diner: over van gister (kastanjechampignons, prei, ui)

's avonds: halve zak Java kroepoek, 2 glazen rosé, 1 koffie met opgeklopte melk en klein beetje suiker en kaneel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!