zondag 20 mei 2012

De hele dag vulde het huis zich met de heerlijke geur van zelf soep maken.
Alleen toen het op eten aankwam, verdween mijn neo paleo plezier: het smaakte waterig en flauw. Geen goede combinatie dus, die broccoli en selderij.
Als smaakmaker snel een plak kaas in reepjes gesneden en bovenop laten smelten in mijn soepbord. 

ontbijt:
1 grote navelsinaasappel, 1 bio banaan


ontbijt
tussendoor: half handje ongebrande noten, half handje rozijnen

lunch:
216 gram Rib Eye (extra gerijpt, grasgevoed Iers rundvlees), bio roomboter, 1 hele courgette, geroerbakt in olijfolie


Ik voel me een Vorstin met deze lunch! :-)
tussendoor: 1 cappuccino met klein beetje suiker en kaneel, de laatste magdalena

diner:
zelf soep gemaakt van 421 gram runder soepvlees (grasgevoed), 1 grote bio ui, 4 tenen bio knoflook, 2 laurier blaadjes, bio roomboter, 1 hele broccoli, 400 gram selderij stelen, plak kaas

's avonds: stuk pure chocola met hazelnoot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!