zaterdag 5 mei 2012

Hoera: mijn noten zijn binnen! Heerlijke verse en vooral ONGEBRANDE noten!
Ik stel mijn eigen mix samen bij mijn leverancier.
Wil je weten wat er allemaal in noten zit, kijk dan even op hun website:   www.sportsnuts.nl
Verder vandaag, qua calorieën, wel veel oranje binnen gekregen...

ontbijt:
2 grote pruimen, 2 bio banaantjes, schaaltje ongebrande noten (macademia's, pecannoten, paranoten, bruine amandelen, hazelnoten, cashews)

tussendoor: stukje port salud

tijdens het Bevrijdingsfeest bij Voltaire in de Stoofstraat:
2 stukken huisgemaakte rabarbertaart en 1 stuk huisgemaakte citroentaart

tijdens het buiten tangodansen bij La Place: 1 biologische ijsthee

uit eten:
kipfilet met pindasaus en salade met oa. avocado en rucola, 1 koffie verkeerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!