vrijdag 25 mei 2012

Gisteren bij de boer weer verse asperges gehaald.
Ook gevallen voor de nieuwe aardappeltjes op de toonbank.
Maar, oh nee, wat een teleurstelling: de aardappeltjes smaakten nergens naar!
Gewoon totaal nul smaak! Heb er amper een derde van op gegeten en denk dat ik de rest van het zakje maar weggooi; daar is echt geen lol aan.
Spijt dat ik geen biologische genomen heb bij mijn supermarkt... Die enkele keer dat ik aardappels eet, moeten ze wel lekker zijn natuurlijk.
Gelukkig smaakten de asperges zelf goddelijk, zeker met echte biologische roomboter er over! :-)


ontbijt:
halve meloen, 1 bio banaan

tussendoor: klein beetje ongebrande noten met rozijnen

lunch:
250 gram basis roerbakgroenten (witte kool, prei, broccoli, wortel, ui), 225 gram varkens filetlapjes à la minute (gebakken zonder vetstof in een gloeiend hete koekepan), peper

tussendoor: glaasje cola, 2 thee met klein beetje suiker

diner:
300 gram verse asperges van de boer, 2 grote nieuwe aardappelen, 3 bio eieren, bio roomboter

bij de tango: 1 ice tea, grote hand dorito's

's avonds laat: 250 gram aardbeien, 1 rosé biertje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!