dinsdag 15 mei 2012

Gister teruggekomen van een lange week vakantie!
Steeds redelijk neo paleo ontbijt en lunch gedaan.
Dat ging heel gemakkelijk omdat ik zakjes met ongebrande noten en rozijnen bij me had.
Voor elke dag een zakje. Aangevuld met vers fruit.
Op een balkon in de tropische ochtendzon smaakt dat subliem! :-)
Lunch ook thuis van gebakken paprika, ui, tomaat, courgette o.i.d. en dat mengsel door de sla gedaan, zodatie lauw warm werd.
Aangevuld met stukjes, chorizo of ei of soms kaas. Soms wat stukjes gebakken aardappel ook.
Mijn dierbare reismaatje maakte dat elke dag voor ons, wat een verwennerij!
Heerlijk!




's Avonds steeds uit eten geweest. Overwegend vlees en groenten gegeten.
Feestelijk aangevuld met heerlijke wijn en elke avond een glaasje wodka-caramel met ijs. :-)
Vandaag weer begonnen met registreren.
Morgen ga ik weer verder met bloggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!