woensdag 16 mei 2012

Grappig, het kost me geen enkele moeite om weer terug te gaan naar mijn eetpatroon van voor mijn vakantie. Ik heb er veel plezier in en voel me er goed bij. 
Ook geniet ik van de volle smaak van vers eten, wat ik zelf heb gemaakt.
En dan voel ik me extra verwend met een traktatie op z'n tijd.
Honing maak ik blauw vandaag, ik eet het heel weinig en het is vindbaar in de natuur.
Jus d'orange maak ik oranje omdat ik het drink in plaats van eet.
Recept tip: pijnboompitjes en zonnebloempitjes in plaats van roosteren zachtjes verwarmen! 


ontbijt:
1 bio banaan, grote tros witte druiven, grote hand rozijnen, grote hand gemengde ongebrande noten

tussendoor: 1 koffie met beetje suiker en koffiemelk, 5 gedroogde ongezwavelde abrikozen

lunch:
1 struik bio witlof, limoensap, pijnboompitjes, zonnebloempitjes, olijfolie, sesamolie, theelepel honing, 1 appel, klein kropje ijsbergsla, 160 gram wilde zalm filet (Fishes, duurzame vangst)

tussendoor: 50 gram gebraden rosbief (uit het vuistje), 2 dropjes in de auto

diner: bonen-tomaat-gehakt van gister

's avonds: 1 kindersoftijsje (onvoorstelbaar dat ze dat een kinderijsje noemen, ik kon het bijna niet op, zo veel), 1 groot glas cava, 1 glas half jus d'orange half water, handje cashews

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!