zaterdag 17 maart 2012


Uit eten zijn blijft spannend... als je op de een of andere manier de middenweg wilt bewandelen tussen je eigen goede voornemens, de sociale omgeving, je plezier èn het aanbod op de menukaart!
Sommige restaurants serveren vlees van dieren die op de wei hebben gelopen, of wilde vis. Deze dieren hebben - voor een groot deel als het de runderen betreft - zelf hun kostje bij elkaar moeten scharrelen en passen daarom, door hun goede vetzuursamenstelling, perfect bij mijn streven naar gezonde voeding!
Vandaag aangenaam verrast bij De Arendshoeve in Bergambacht, omdat ik een Waards Rund Rib Eye op de menukaart aantrof! Wel een beetje jammer dat de saus gedeeltelijk over het botermalse en super lekkere vlees lag. Een wijze les voor mij: ik vraag volgende keer zonder saus (hoewel die wel errugh lekker was...) en misschien moet ik ook "frietjes zonder zout'' gaan vragen? 
Weer iets om over na te denken!
Ik wil wel even vermelden: het eten en het personeel verdienen alle lof! Hulde!
Op deze site kan je alles vinden over dit smakelijke, diervriendelijke en gezonde vlees:
http://www.waardsrund.nl


ontbijt:
1 peer, 1 bio banaan, kaneel

lunch:
150 gram bio rauwkost, 1 eetlepel bio mayonaise met half zakje kruidenmix, 200 gram kibbeling van de visboer - zonder kruiden en dus met heel weinig zout.

tussendoor: 2 kleine kopjes koffie met klein beetje suiker en melk, 4 mini éénhaps koekjes

uit eten:
1 Waards Rib Eye, wat frietjes van in de schil gefrituurde partjes aardappel, klein beetje groene sla, mayonaise, 1 koffie verkeerd met klein beetje suiker

's avonds: 1 martini








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!