woensdag 28 maart 2012

Ik heb de laatste tijd ook weer veel avond-cliënten.
Nu mis ik mijn knoflook!
Ik kan het toch echt niet maken om naar knoflook te ruiken.
Na ja, dit is dan ook echt het énige nadeel van mijn werk! :-)


ontbijt:
bosbessen (blauwe bessen, diepvries), 1 bio banaan, 1 mandarijn XL

Erg handig en super lekker, deze bessen in je vriezer. 
lunch:
214 gram bio tartaar, 200 gram bahmi groenten (wortel, prei, kool) met taugé, kurkuma, kokosolie


Uit de pan zo in het bakje, mee als smakelijke lunch!
tussendoor onderweg: ongebrande noten en rozijnen

op visite: 1 gebakje, koffie met klein beetje suiker en scheut koffiemelk

diner:
100 gram rosbief (grasgevoed rundvlees), 250 gram geroerbakte soepgroenten, olijfolie

's avonds: 1 martini



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!