donderdag 22 maart 2012

Nog wat restjes van mijn verjaardag opmaken, zoals de feta. De overgebleven gebakjes en koekjes heb ik weggegooid. Zonde, ja dat wel, maar eigenlijk smaakt het alleen maar heel sterk naar zoet, waardoor ik er aldoor maar meer van wil. Raar fenomeen.
En echt heel fit ga ik me er niet van voelen, wel sloom.


ontbijt:
bio bos (blauwe) bessen, 1 bio banaan, grote hand cashews

lunch:
helft van salade van 215 gram bio kikkerwten (uit blik, afgespoeld onder de hete kraan), 100 gram feta (Griekse schapenkaas), 200 gram pittige rauwkostmix (radijs, kool, prei, paprika, ui), walnootolie

tussendoor bij cliënt: 1 koffie met suiker en melk en weer een gebakje

diner: de andere helft van de lunch salade met nog 2 XL bio gekookte eieren

's avonds: thee met honing


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!