zaterdag 9 juni 2012

Deze dag laat mij zien dat als ik eenmaal suiker hebt geproefd, ik de hele dag suiker wil.
Geeft niks, zolang het niet al te vaak is en zo lang je geen overgewicht hebt!
Alleen mijn tanden en kiezen worden er niet blij van....
En behoorlijk oranje dag dus.. zo op de eerste wedstrijddag van het Nederlands Elftal. ;-)

ontbijt:
1 biologische banaan, 1 appel, kaneel, klein handje cashewnoten

lunch:
80 gram gebraden rosbief uit het vuistje, 300 gram witlof, theelepel mosterd, eetlepel mayonaise, theelepel honing, stukje port salud

tussendoor: 1 thee met suiker, chocolade muffin

diner buiten de deur:
2 grote kipwraps met rucola

tussendoor: 1 koffie verkeerd met suiker, 1 thee met suiker

's avonds laat: 1 groot glas spa Marie Henriëtte met ranja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!