maandag 18 juni 2012

Toen ik net met neo paleo begon, maakte ik me erg zorgen over het fruitzuur, dat het glazuur van mijn gebit aantast. Lange tijd steeds een plakje kaas gegeten na mijn fruit ontbijt.
Inmiddels van mijn dochters tandarts een andere goede tip gekregen: een klontje tandpasta in je mond nemen, met je tong zachtjes een beetje verdelen en dan een paar minuten in je mond houden.
Ik doe dit nadat ik me afgedroogd heb; ik kleed me aan met de tandpasta in mijn mond, hihih!
Het is even wennen, dat wel, maar het bevalt me, vooralsnog, uitstekend. :-)

ontbijt:
1 hele mango, 1 wilde perzik

vroege lunch:
179 gram biologische kipfilet, kokosolie, 200 gram Hollandse roerbak groenten( wortel, courgette, broccoli, prei, rode paprika), grote hand cashewnoten

na het sporten: 114 gram gebraden rosbief (grasgevoed, uit het vuistje), 1 croissant, 1 wilde perzik

tussendoor: grote hand gemengde ongebrande noten, grote hand ongezwavelde rozijnen, 2 gedroogde ongezwavelde abrikozen

diner:
227 gram biologische kogelbiefstuk (zonder vetstof gebakken in de gloeiendhete koekepan), 200 gram Hollandse wok groeten, klontje biologische kruidenboter (zat bij het vlees)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!