maandag 9 juli 2012

Door mijn werk heb ik toegang tot informatiebronnen die verder reiken dan de pers, de commercie en de overheidsvoorlichting.
Ben vandaag opnieuw geïnspireerd om toch zo veel mogelijk biologisch te eten.
En seizoensgebonden.
Ik houd jullie op de hoogte in hoeverre dit lukt!
(Zal ik afstand doen van mijn lievelingsfruit: De Banaan???)


ontbijt:
1 biologische banaan, 1 appel, 1 nectarine

tussendoor: schaaltje met 50 gram gemengde ongebrande noten en klein handje ongezwavelde rozijnen

lunch:
halve broccoli, 200 gram biologische spekjes (uitgebakken en afgegoten), 3 biologische eieren


lunch
tussendoor: 1 chocomel met slagroom, 2 sultana's, 3 pepermuntjes

diner:
biologische doperwten, 5 vissticks, arachideolie

's avonds: thee met thijmhoning, 1 klein glaasje rode wijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!