zaterdag 25 februari 2012: nog niet terug naar de basis....

Na al die smaakversterkers (zout, suiker) en hapklare brokken met carnaval is het best moeilijk om weer terug te gaan naar de zachte smaken van pure verse ingrediënten.
Ik troost me met de wetenschap, dat ik met mijn neo-paleo-streven nog altijd véél meer vers voedsel en groenten en fruit binnenkrijg dan ooit te voren! :-)


ontbijt: 1 bio banaan, 2 mandarijnen, grote hand gemengde ongebrande noten, kaneel


lunch:
200 gram ijsbergsla, 100 uitgebakken bio spekjes, 2 hardgekookte scharreleieren, azijn, gedroogde bieslook


tussendoor: 1 glas versgeperst sinaasappel-mango sap


diner op bezoek:
bio gehakt met geroerbakte chineze kool, prei, rode ui, peterselie, gele paprika, paksoi, peper, kerrie

's avonds bij de salsa: 3 coca cola, 3 grote handen zoute pinda's, klein bordje gele rijst met stuk omelet (met zout), 1 glas bubbels, 1 koffie verkeerd met suiker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!