zaterdag 22 oktober 2011

Beste Volgers, beste belangstellenden,
De komende week zal er geen registratie op dit blog verschijnen omdat ik morgen op vakantie ga.
Ik heb er goed over nagedacht of ik ook tijdens mijn vakantie zou registreren en bloggen.
Hoewel ik moet toegeven dat ik het best moeilijk vind om mijn blog, mijn "kindje", los te laten, ben ik tot de conclusie gekomen dat een week niets registreren óók goed is voor mijn gezondheid!
Ik hoop van harte jullie daarom 2 november hier weer tegen te komen.
Misschien kan je in de tussentijd inspiratie halen uit eerder verschenen blogberichten, bijvoorbeeld die van september. Ook ben ik erg nieuwsgierig naar júllie ervaringen met dit nieuwe eten, met neo-paleo in de praktijk. Ik zou het daarom super vinden als je een reactie plaatst. 
Voor nu: hartelijk dank voor jullie bezoek!
Vriendelijke groet, Annet van Oss

ontbijt: 1 mandarijn, 1 bio banaan, rode druiven, 2 handen bio ongebrande gemengde noten, kaneel, reepje kaas om het fruitzuur te neutraliseren

goede vriendin helpen verhuizen:
appelflap, koffie met melk en suiker, mini krentebolleltje met roombrie, vers gebakken kaisersbroodje zonder iets er op ;-), versgemaakte pompoen/broccolisoep :-)

tussendoor, thuis:
350 gram bio Hollandse roerbakgroenten, kokosolie
smakelijk en on-mis-baar tussendoortje
uit eten:
op de huid gebakken kabeljauw moot, spercieboontjes, witlof, gebakken gekruide (rozemarijn? ik weet niet waar nog meer mee, maar het smaakte zalig) aardappelpartjes in de schil, koffie verkeerd, 2 koekjes, 1 martini


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!