donderdag 6 oktober 2011

ontbijt:
1 bio appel in stukjes (gestoofd), 1 bio banaan, grote hand amandelen, kaneel, reepje kaas
tussendoor:
grote hand pinda's, 2 pruimen
lunch, onderweg in de auto:
400 gram bahmigroenten, 3 bio eieren, kokosolie, kurkuma, peper
lunch
tussendoor:
2 grote handen pinda's
diner:
helft van 250 gram bio rundergehakt, 400 gram champignonroerbakgroenten, 2 teentjes bio knoflook, peper
De andere helft in de koelkast.
diner
's avonds:
2 stukken chocola 78% en grote hand amandelen


2 opmerkingen:

  1. Hoi Annet,

    Super dat je dit doet. Wat mij opvalt is dat je vaak en veel vlees eet, bijna geen vis. Kun je uitleggen waarom? Ik ben niet zo'n vleeseter, eet veel liever vis, dacht ook dat dat veel gezonder was.

    Groetjes,

    Mieke van Os

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Mieke!
    Dank je voor je reactie, leuk!
    Dat klopt. Vlees levert een groot deel van mijn benodigde dagelijkse energie. En ik vind het lekker.
    Vis is inderdaad gezonder dan vlees vanwege het hoge aandeel omega 3.Dat werkt ontsteking remmend. Wilde verse vis van duurzame vangst is erg duur, bijna net zo duur als vlees van grasgevoede runderen. Wilde vis uit blik is voor mij een redelijk alternatief.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!