zondag 5 augustus 2012

Op zoek zijn naar gezondheid blijft een avontuur.
Nooit kunnen bedenken, toen ik vorig jaar dit blog begon, dat ik geleidelijk aan steeds minder 'streng' neo paleo zou eten!
Kaas, vruchtensap, dressing, bonen en mais, potjes groenten, zelfs aardappel... een hele lijst met producten die niet bij neo paleo horen, vind je in mijn verslag.
Toch, of moet ik zeggen, nog steeds, heb ik het gevoel gezond te eten.
Bovendien voel ik me hartstikke fit.

ontbijt:
150 gram bosbessen (blauwe bessen)

vroege lunch:
Chili con carne van gister

tussendoor: 1 glas ranja, 1 droge witte wijn, grote hand nootjes

diner:
groene biologische rauwkostsalade, 2 biologische gepofte aardappels, 2 gekookte biologische eieren, dressing van walnootolie, limoensap, mosterd en honing

's avonds: 1 glas granaatappelsap



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!