vrijdag 24 augustus 2012

Bruine bonen horen eigenlijk niet bij neo paleo.
Toch maak ik ze blauw omdat ik vind dat het Echt Eten is.
Traditionele gerechten bevatten juist combinaties die heel goed zijn voor een mens.
Bonen met vlees in dit geval.
Met de crème fraiche en de wijn erbij zelfs feestelijk.
Ik heb zitten smullen!

ontbijt:
1 biologische banaan, 1 nectarine, plakje Beemster kaas om het fruitzuur te neutraliseren

tussendoor: grote hand ongezwavelde rozijnen

lunch:
250 gram soepgroenten met tuinkruiden, 4 kleine biologische eitjes, biologische roomboter

tussendoor: half schaaltje olijven

diner voor 2 keer:
Chili con carne van 2 tenen biologische knoflook, 3 biologische uien, 390 gram biologische pastasaus, 2 grote biologische tomaten, 247 gram biologisch gemengd gehakt, 215 gram afgespoelde biologische bruine bonen, half bekertje 65 cc biologische crème fraiche, olijfolie, cayennepeper, glas droge witte wijn

' s avonds: 5 dropjes

1 opmerking:

  1. Tjee Annet, je brengt me wel op ideeen met je menu...mmmm

    Groetjes Susanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!