dinsdag 14 augustus 2012

Toen ik voor het eerst hoorde van eten volgens het jager-verzamelaar principe, ging ik uiterst serieus  van start.
Nu ik langer onderweg ben, blijk ik soepeler met mijn keuzes om te gaan.
Misschien had dit blog 60 % neo paleo moeten heten?
Toch zit er naar mijn gevoel een duidelijke lijn in:
weinig of geen granen, zo veel mogelijk vers, zelf koken, veel groenten  en van zuivel alleen kaas en roomboter.
Blauw is neo paleo.

ontbijt:
halve meloen, plak Beemster kaas

tussendoor: grote hand ongezwavelde rozijnen, grote hand gemengde rauwe noten

lunch buiten de deur:
2 grote stokken kipsaté met veel pindasaus, handje frietjes
(de salade die er bij geserveerd werd zag er zo slap en raar uit, dat ik die heb laten liggen)

tussendoor:
verse paprika rauwkost (met rode ui, radijs en peen) met 2 appels er door, zelfgemaakte dressing (zie 13 augustus), plakje Beemster kaas om het fruitzuur te neutraliseren

diner: geen eigenlijk.
Door de gekke werktijden vandaag en het late sporten alleen veel olijven en cashewnoten gegeten.
Toen ik thuiskwam had ik geen honger.

's avonds laat: 1 thee met suiker



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!