maandag 20 augustus 2012

Van het weekend de rijst en de ketjap waar ik op eens zo een zin in had, vandaag de yoghurt!
Wonderlijk hoe dit werkt.
Ik volg m'n gevoel en eet yoghurt vandaag.

ontbijt:
1 perzik, 1 biologische banaan, 250 cc biologische yoghurt met pruim

lunch:
helft van 400 gram biologische rundergehakt, 400 gram champignon-roerbak groeten met rode ui en prei, kerrie

tussendoor: 1 zelfgemaakte biologische ijskoffie

diner:
50 gram biologische rijst, 100 gram sperziebonen, 150 gram aardbeien, 250 cc yoghurt met pruim

's avonds: 2 glazen witte bordeaux 



5 opmerkingen:

  1. Hoi Annet

    Leuk om iets te lezen van iemand die ook probeert om gezond te eten. Je beweegredenen heb ik niet kunnen vinden. Zelf ben ik nog maar net bezig met paleo. Ook ik smokkel een ietsie pietsie. Vandaag bijvoorbeeld cassavechips gemaakt. Ik doe het zelf vanwege buikklachten. Zelf denk ik dat het door brood komt. Ook ben ik een "voedingsfreak" haha. Ik heb als hobby om alles te lezen over voeding. Dit vanuit allerlei invalshoeken...behalve die van het voedingscentrum. Zo kwam ik ook uit bij paleo.
    Ik ga je blog blijven volgen en wens je veel succes en gezondheid toe.
    Groetjes Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke reactie van je Susanne, dank je wel!
    Maak je cassavechips zelf? Woow, wat gaaf!
    En zijn je buikklachten verminderd sinds je de granen weg hebt gelaten?
    Jij ook heel veel succes en gezondheid!
    Oh ja, je kunt mijn beweegredenen vinden in het archief bij 2011 de eerste september!
    Groetjes,
    Annet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annet

      Ik zal even kijken of ik het kan vinden. Ik heb twee linker handen wat betreft de computer, haha. Ik heb laatst verschillende onderzoeken in het ziekenhuis gehad. Hier is niks uitgekomen behalve een lactoseintolerantie. Dat is geen probleem aangezien ik al bijna geen melkprodukten nam. Ik had sinds een paar mnd een enorm dikke buik met buikpijn. Ook heb ik het pds. Ik ben al lang met voeding bezig en wist als ik minder kh nam, ikme beter voelde. Ik ben nu dus over gestapt naar paleo en na 2 dagen was mijn dikke buik weg. Ik ga a.s weekend 2 dagen brood eten om zeker te weten of het aan het brood ligt. Vanmiddag zal ik even kijken bij het archief. Eerst ff shoppen in de stad.
      Succes vandaag
      Groetjes Susanne

      Verwijderen
    2. Tjonge( ik heb het gevonden),je hebt er wel een werk van gemaakt zeg! Geweldig.
      Vind je het trouwens wel handig dat ik mijn reakties weer onder dezelfde datum zet? Je bent dus een bezig bijtje, wat betreft het fit en gezond leven betreft. Ik ben volgende week jarig en heb geld gevraagd om rolschaatsen te kunnen kopen. Heb er echt zin in. Ben al bijna 41 en mijn 2 puberjongens lachen zich slap. Kan me niks schelen. Ik vind het leuk en het houd me in beweging. Ook heb ik je filmpje bekeken. Wat heb je dat leuk en vooral ook aktief gedaan zeg! Trouwens...alleen het muziekje maakt een mens al vrolijk. Ga zo door he.

      Groetjes Susanne
      ( niet dezelfde Susanne die onder je filmpje heeft gereageerd hoor... Ik ben Susanne A. zullen we maar zeggen)

      Verwijderen
    3. Hai Susanne,
      Je reacties zijn leuk en spontaan, dank je wel! :-)
      En ik ben blij dat je de beweegredenen hebt gevonden.
      Veel succes met rolschaatsen, ik vind het een hartstikke goed idee!
      Groetjes,
      Annet

      Verwijderen

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!