woensdag 16 november 2011

ontbijt:
1 bio peer, 1 bio banaan,, 1 mandarijn, kleine hand gebrande cashews, reepje kaas

tussendoor:
grote hand gemengde ongebrande bio noten, grote hand rozijnen, 2 bio paranoten

lunch:
125 gram ijsbergsla, half zakje saladmix, 90 gram makreelfilet uit blik (Fontaine, duurzame vangst)
lunch

tussendoor:
3 lange vingers, 5 mini chocolaatjes, 70 %

diner:
200 gram Hollandse roerbakgroenten, 1 grote teen bio knoflook, kokosolie, 100 gram bio spekjes, 100 gram filetlapjes à la minute, roomboter, peper, 1 schepje biologische volkoren rijst
Toen ik de foto nam, bij aanvang van de maaltijd, wist ik nog niet dat ik zou gaan zwichten voor
die geurige biologische rijst die er op tafel stond, bereid voor mijn disgenoot.
's avonds:
koffie met melk en suiker, 4 speculaasjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!