woensdag 29 augustus 2012

In de keuken ligt een klein kladblokje waar ik steeds op schrijf wat ik eet.
Soms is het te druk om dagelijks te bloggen.
Onthouden wat ik eet lukt me niet heb ik gemerkt, de dagen vliegen voorbij!

ontbijt:
150 gram bosbessen (blauwe bessen), grote tros witte druiven, plak Beemster

tussendoor onderweg in de auto: grote hand rauwe noten gemengd met grote hand ongezwavelde rozijnen

diner:
50 gram biologische Pandan zilvervliesrijst, halve biologische courgette, 100 gram Chinese kool, 1 biologische ui, arachideolie, kurkuma, hand cashews

tussendoor: reep geitenkaas met fenegriek van de boerderij, ijsje

diner:
210 gram biologische tartaar, biologische roomboter, 1 biologische ui

tussendoor: 6 dropjes

's avonds laat: trosje witte druiven


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!