donderdag 30 augustus 2012

Na bijna een jaar dit blog bijhouden om te onderzoeken wat en hoe ik heet, uiteindelijk besloten om toch ook regelmatig yoghurt, biogarde en kaas te gaan eten.
Extra calcium voor vrouwen boven de 50 wordt toch door de meeste wetenschappers aanbevolen, ondanks dat je het ook uit groenten haalt.
Suppleren kan ook, maar daar kies ik niet voor.
Af en toe suppleer ik wel een capsule omega 3, omdat ik niet altijd zin heb in makreel of zalm.

ontbijt:
witte druiven, 1 biologische banaan, 1 nectarine, stukje port salud

lunch:
halve liter biologische biogarde met pruim

tussendoor samen met cliënt op terras : 1 ijskoffie, 5 bitterballen met mayonaise

diner:
3 biologische eitjes, biologische roomboter, peper, halve courgette, olijfolie, 50 gram biologische zilvervliesrijst Pandan

's avonds: 5 dropjes, stukje geitenkaas met fenegriek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!