Één jaar neo paleo blog: 1 september 2012

Een bijzondere en feestelijke dag vandaag: één jaar geleden ben ik begonnen met dit blog bijhouden!
Misschien vind je het leuk om het allereerste bericht nog eens door te lezen?
Elke dag bewust zijn van wat ik eet, waar ik het koop, hoe ik het bereid, noem maar op.
Ook de kwaliteit van de spullen die in mijn winkelwagen terecht komen is van belang.
Ik bewaak ook het plezier, het genieten van zoiets essentieels als eten. 
Eten bestaat uit drie dingen: het voeden van je cellen, je maag en je mond.
(Met dank aan Chivo)

Wat heeft het me opgeleverd?
Inzicht. Heel veel inzicht in mijn eigen gedrag en in ons voedingssysteem.


ontbijt:
grote tros witte druiven, 1 biologische banaan, 2 plakken Beemster

tussendoor: rauwe noten, ongezwavelde abrikozen, ongezwavelde rozijnen

lunch:
(voor 2 dagen) 500 gram biologisch rundergehakt, 390 gram biologische tomatensaus, 1 biologische rode paprika, 3 uien, 2 tenen biologische knoflook, pot afgespoelde bruine biologische bonen 215 gram, olijfolie

tussendoor: 4 chocolaatjes

diner: 250 cc milde biologische yoghurt met biologische pruimen

bij de tango: 1 koffie met suiker en koffiemelk, 2 glazen cola, 1 punt pizza

's nachts op de terugweg: grote hand cashewnoten, klein zakje naturel chips

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het als u een reactie achterlaat!
Alvast hartelijk dank!